پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119072
اتفاق حيرت انگيز جديد در فوتبال ايران/اخاذي يک زن از فوتباليست هاي مطرح!+عکس
تاریخ انتشار : 1393/07/08 10:15:49
نمایش : 1576
زني که در امارات حضور دارد توانسته با ارتباطاتي غير متعارف با برخي از فوتباليست هاي مطرح از آنها اخاذي ميليوني بکند.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اتفاق حيرت انگيز ديگري درفوتبال رخ داد و يک زن ايراني که ظاهرا در امارات ساکن است توانست مبالغ ميليوني از فوتباليست هاي ايراني به طور نيمه محترمانه! اخاذي کند. گفته مي شود اين زن که در ديسکوهاي دوبي به عنوان مثلا خواننده حضور دارد در چند حضورش در ايران توانسته با برخي ستاره هاي فوتبال ارتباط بگيرد و پول هاي زيادي هم در اين ارتباط ها به جيب بزند!

برخي از اهالي فوتبال اين خانم نه چندان خوشنام را به خوبي مي شناسند و ارتباط هاي صميمي هم با او دارند! مشخصات و عکسي از اين زن به نام س در اختيار خبرنگار دانا قرار گرفته است و شنيديم که مراجع ذي صلاح به دنبال سرنخ هاي اين ماجرا هستند و مي خواهند بدانند او با کدام بازيکنان و مربيان در فوتبال ارتباط بيشتري دداشته گفته مي شود رد پاي برخي از بازيکنان يک تيم مطرح ليگ برتري در اين ميانه ديده مي شود و حتي نام يک مربي بسيار مشهور هم به  ماجرا وارد شده است! 

اگر اخاذي هاي اين خانم از فوتباليست ها به طور قانوني و از سوي مراجع ذي صلاح تاييد رسمي شود در آنصورت شايد يک سونامي رسوايي اخلاقي را در فوتبال ايران شاهد باشيم! 

انتهاي پيام/

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html